středa 8. května 2013

TVšou Chrudim

Ne v přímém přenosu, ale nakonec ze záznamu se bude vysílat OB show z Chrudimi, odkud jsme 8.5. vystrnadili z centra všechny místní, obsadili všechny parkovací místa a odběhli první z letošních velkých závodů - Mistrovství ve sprintu.

Vyrazili jsme ráno jen s Adamem, Otu bolelo v krku (zkrátka letos se to opravdu daří) a odjeli hodně brzy, neb jsem neodřekl pozvání běžet v hlavní kategorii. Zkrátka, když jsou tam kamery, tak to si nemůžu nechat ujít. Co kdyby byl i nějaký rozhovor? Takže jsme dorazili v 11 do tělcovičny u náměstí, prošli si tréninkový prostor a já poslal Adama na náměstí na velkoplošnou TV, ať se tam 2 hodiny pokouká, a uklidil jsem se na hodinu do karantény. Mezi mlaďochy bylo jako když jsem v pátek s dětmi na tréninku, trochu věkový odstup, ale dávám si cíl - porazit aspoň jednoho. Závod byl ale hodně rychlý, snažil jsem se nenechat se usvěčit TV kamerou ze stání ani bloudění, naopak poslendí dlouhé schody mě oko kamery donutili nepřejít do chůze, takže jsem byl nakonec spokojen. Sice jsem svůj cíl nesplnil - za mnou byli jen 3 DISKotéky, ale dělal jsem co to šlo. Rozdíl až 24 věkových mezi soupeři se mi smazat nepodařilo. Ale kdo chce kam....Rozhovor nebyl a do sestřihu se asi také nevejdu :o)

Pak jsem doprovodil Adama na start, oběhl si H14ky a byl spokojený, že to pěkně šlo, na sběrce udělal i pár fotek. Super výkon předvedla Kája (tedy ta ze Slunečné!) a přivezla do Kamenice zlatou! GRATULACE! 
 
Pěkné mistrovství, všechno blízko a při ruce, jen ta cesta na veřejný start (1,2 km oklika na křižovatku za shromaždištěm) byl trochu přehmat, ale jinak bylo v Chrudimi moc příjemně. Po 18 minutách běhu po asfaltu a 9,5 hodinách od ranního odjezdu jsme se ale nakonec večer dokodrcali domů. Jen jsme nestihli ty Ríšovi 85tiny.

Výsledky.



 Trať H21:


 Trať H14:

Žádné komentáře:

Okomentovat