pondělí 11. října 2010

Singltrek pod Smrkem

Konečně volný víkend a k tomu babí léto. Vyrazil jsem s Otou do Jizerek, kde jsme konečně prozkoumali bikový singltrek. Jeli jsme z Lázní Libverda k Obřímu sudu (jedno ze dvou ofic. nástupních míst), kde trasa začíná. Nevěděli jsem co od toho máme čekat, ale byli jsme přijemně překvapeni - byla to legrace a velmi zábavná jízda. Cesta vedla asi z poloviny po úzké nasypané lesní pěšince mezi stromy, cik cak, s uměle vytvořenými hupíky (to je ten singltrek) a z poloviny po lesní cestě nebo lesní asfaltce (většinou, když je potřeba něco nastoupat). Jeli jsme na pohodu a užívali si den suché podložky, oranžových bukových lesů a minima bikerů.

Měl jsem s sebou jen mobil, ale podařilo se mi s ním nejen něco vyfotit (a neupustit ho):

ale i nafilmovat (a přitom se nezřítit z kola :o)):

 
 

  Také jsem si na mobilu zapnul GPSku, takže mám zaznamenanou i trasu, je k prohlédnutí tady. Pěkná hračka, tenhle smartphone. Jen se s ním blbě volá.

Žádné komentáře:

Okomentovat