pondělí 6. prosince 2010

Zakončení

V sobotu 4.12.2010 jsme v Těptíně zakončovali letošní sezónu. Organizování se ujal Fanda, který mezi nás vypustil Sudoku, se kterou jsme si lámali hlavu až do skoro do tmy. Když jsme to víceméně kolektivním úsilím dali dohromady, vyrazili jsme do lesa, kde bylo 20cm sněhu hledat kontroly s dalšími zprávami. My jsme si se Zuzanou vzali s sebou prozíravě lyže, a to se ukázalo jako rozhodující. Pěkně jsme se po požárech vyklouzali a celkem rychle sebrali všechny kontroly se zprávou "513mnm". Všichni (tedy aspoň ten kdo chodí občas do lesa běhat :o)) ví, že to je kóta Grybly. Ale než jsme tam odjeli, zjistil jsem na poslední kontrole, že v kapse ze které jsem vytahoval mapu mám také řidičák a techničák. Vlastně měl jsem. Takže místo na Gryblu jsem začal rukama přehazovat sníh na kontrole. Řidičák jsem překvapivě našel. Techničák ovšem ne, a tak jsme se vydali po vlastních stopách proti proudu závodu a (nyní již za šera) čelovkou si svítili na cestu. Kupodivu jsem na jedné z kontrol i druhý doklad našel a mohli jsme konečně jet na tu Gryblu. Tam nás již za úplné tmy (jako první) čekal košíček s pochutinami (Zuzana si dala i rum) a za totální tmy jsme doklasikovali pěkně z kopce až zpátky do Těptína. U Dlouháku jsme ještě potěšili další skupinu nápovědou (Gábina, Hlubučci), takže se otočili a odešli zpátky směr premie. Zakončení jsme tedy vyhráli, žádnou cenu jsme ale nepřevzali, protože jsme museli zpátky domů. Závěrečné vyhodnocení tedy proběhlo bez nás.
Fotka vypůjčena bez dovolení od Fandy.

Žádné komentáře:

Okomentovat