pondělí 24. října 2011

PŽ Kokořín

22-23.10. byly na programu víceméně poslední závody. Zbývá Šárka příští neděli, ale to už spíš takové městské rozloučení se sezónou. Závody nebyly jako obvykle v Nedamově, ale přímo v Dubé, odkud se oba dny šlo 2km přes pole do lesa. Oba dni bylo přijemné počasí, teplota sice hodně nízko (2-5°), ale s dlouhým trikem a oddílovým buffem to bylo tak akorát. V sobotu jsem vyrazil sám s Adamem, Ota měl hrát hokej, který byl ale v pátek večer zrušen, a protože kotlářka měla stop stav na přihlášky, tak zůstal se Zuzanou doma. My jsme si vzali s sebou kola a dostali se tak do lesa velmi rychle a přijemně.

Tratě byly klasické kotlářské - dlouhé a kopcovité. Já jsem se přihlásil oba dni do H21 a v sobotu jsem si pobyl elitních 108 minut. Dobrý trénink na blížící se kunratickou. V žákovských kategoriích bylo hodně dětí, přijela i ještědská oblast takže v desítkách běželo snad 30 dětí. Adam potvrdil, že se začíná zlepšovat a doběhl 4.

V neděli bylo počasí ještě trochu lepší, zima stejná ale sluníčko svítilo celý den. Ota ztratil cestou na start čip, nějaký pán ho našel a na startu odevzdal, takže 4 minuty před startem se vše vyřešilo a mohl běžet. Adam běžel zase skvěle, jen na dvojku si to místo po cestě, která spojovalal kontroly, zamířil do terénu, ztratil 5 minut a tím se asi připravil o vítězství, skončil opět 4. Ota byl o 6 vteřin druhý za Tondou. Nejlépe z rodiny běžela Zuzana!, která vyhrála.

Kontrola 52
Já jsem se nachytal na kontrola 52,kde jsem 3 minuty chodil po skalách v místě, kde jsem ji čekal a až potom, co jsem vše prolezl jsem ji dohledal o patro níž. Z Internetu a mezičasů jsem pochopil, že jsem nebyl jediný, borci tam strávili i 10 minut a zřejmě si hodně lidí pořadateli stěžovalo, že to bylo špatně (což byl i můj závodní dojem). Pořadatel tam ovšem vyrazil a vyslal zprávu, že vše bylo OK. Podívejme se na to:
Nabíhali jsme zprava shora. Očekával jsem, že doběhnu ke skalám a seběhnu vrstevnici k velké skále u červené šipky. Potud bylo vše OK. Pak průchodem dolů (další vrstevnice) a doprava PO ROVINĚ na konec skály a vpravo na kontrolu, odkud měl být prudký svah dolů. Problém byl v tom, že cesta podél skály průchodem (od žluté čáry ke kontrole) vedla prudkým průchodem dolů ke kontrole, která nebyla shora vidět. Jsem si jistý, že při lístečkování, roznášení i kontrole při příchodu ke kontrole ZDOLA vše souhlasilo s mapou, Kontrola byla přesně tam, kde je v mapě kreslená, ve směru náběhu se ale NEDALO přečíst že k ní mám běžet prudkým skalním průchodem.








Kamenické výsledky:
Sobota 1. Mája, Šárka, Tomáš, 3. Maruška, Lukáš
Neděle 1. Zuzana  2. Ota, Peťucha, Michal  3. Sofie, Vítek, David

Výsledky sobotaneděle.


Trať H21 sobota:






Žádné komentáře:

Okomentovat