neděle 23. září 2012

PŽ Trhoň a Jevany

TRHOŇ
Týden před mistrovstvím byl čas i na první podzimní krajáky. V sobotu jel jenom Adam (Zuzana stále laboruje s kolenem; já jsem byl s Otou na hokeji, který Benešov vyhrál 11:1 a Ota dal 3 góly :o).
Adam jel na Rokycansko sám a nepřítomnost rodičů mu svědčila a vyhrál. Tomášek skončil kousek za Adamem 3., vyhrál i Honzík Gajda ve dvanáctkách. Běželo se za deště a 5 let stará mapa vůbec neseděla, trochu zimní liga.

Výsledky.

Jevany
Na Aldašíně jsme v neděli běželi po hodně dlouhé době. Mapa pokrývala jen malou část původního prostoru a GPS odhalila celkem velké posuny mapy oproti realitě. Na malém kousku jsme se pěkně protočili, spíš než zkrácená to tak byl spíš hodně dlouhý lesní sprint. Ale to nevadilo, pěkně jsme se proběhli a počasí přálo.

Přihlásil jsem se do mlaďochů a snažil se poslední závod před mistrovstvím uhánět. Ukázalo se, že se z toho stal kamenický dorostenecko-veteránský souboj, který nakonec o vteřiny vyhrál Ondra, před Fandou (-10s), já byl další 4s zpět a ještě kus za mnou rychlík Vojta. Mohl jsem jít o minutu lépe (18 a 26k po 30sec.), ale líp ne. Na Kožaka to po 4 týdnech treninku tedy stále nestačí :o(, ale 3 minuty odstup je lepší než 10.

Ota byl zase na hokeji, takže tento víkend patřil Adamovi a opět to šlo, menší chybka jen na 2.k  a bylo z toho 2. místo za Tomáškem. Vyhráli také Honzík, Kája, Lukáš H., Kožak, Valča, Pája, druhý byl Sebík a Dáňa a třetí Helča, Maruška a Martin Šiler.

Výsledky.



Mapa H21L:







Žádné komentáře:

Okomentovat