středa 26. června 2013

MČR sprint Kunčice

Posledními jarními závody bylo mistrovství na krátké trati v Jeseníkách nedaleko Sněžníku. Přesně po 13 letech jsem tak jel zase do Kunčic, tentokrát s Otou, který si už směl vyzkoušet "nanečisto" šestnáctky. Jeli jsme z Bartošovic, kam jsme se za Zuzanou a Adamem také na noc vrátili.

Sobotní rozběh ještě nebyl v tom největším kupkovišti, ale některé dohledávky už trošku záludné byly. Ota udělal pár menších chyb a o minutku mu to bohužel nevyšlo do A-finále (postupovalo prvních 9 a on byl 12.). V H16 bylo hodně účastníků, takže v neděli byly finále A, B a C. Veteráni běželi tradičně v sobotu závod kde o nic nejde, kdo trochu běží, tak se kvalifikuje do neděle, až na některé vyjímečné kategorie, kde to zrovna sejde a i na postup je potřeba se snažit (jako H40 kde mezi druhým a posledním postupujícím byly jenom 4 minutky).

V neděli jsme vylezli na nejvyšší kopec a kupkovitou houbařinkou seběhli z kopce do cíle. Nedělní finále se Otovi povedlo, ztratil jen jednou půl minuty a B finále vyhrál, takže dobrý trénink. Já jsem byl spokojený, jen jednou jsem terčík neviděl a minutu se rozhlížel o olézal kupky a to mě odsunulo až na 4. místo. Ale zase jsem nemusel čekat 3 hodiny na vyhlášení. Šozdu bych ale i touto jednou chybou asi stejně tentokrát neporazil, běžel hodně dobrý závod.

Hezké závody, dobrá mapa i tratě, jen prvek náhody (zahlédnu? bude někdo zrovna odbíhat?) byl někdy moc velký, v podstatě všechny kupky se při běhu přečíst při rozumné rychlosti stejně nedaly, ale zajímavé to bylo.

Výsledky.


Mapy H16 sobota:                                                                            neděle:















Mapy H45 sobota:                                                                     neděle:









Žádné komentáře:

Okomentovat