čtvrtek 26. května 2011

Sprint Pražačka

Někdy ti to jde a někdy to nejde. Tentokrát mi to tedy fakt nešlo. 

25.5. se běžel na pražačce další PPŽ, zároveň ale také jako krajský žebříček a přebor oblasti ve sprintu. Předloni byl stejný závod ve vedlejším parčíku moc hezký, takové hezké proběhnutí na přesnost na nízko střiženém trávníku. Letos to byl ale trochu jiný zážitek: zarostlý smradlavý svah s bezdomovci, docela hnus. Bylo potřeba se úzkostlivě držet cest a pěšinek a pokud možno z nich vůbec neslézat. Je super, že vznikají pořád další mapy v nových prostorech, ale někdy to je OB "za každou cenu" a tohle byl trochu tenhle případ..

Já jsem se s tím vůbec nesrovnal, neviděl jsem v mapě ty cesty, buď to bylo špatnými barvami, mojí barvoslepostí, nebo již celkovou slepostí. Asi od všeho trochu. V každém případě jsem na prvních 4 kontrolách ztratil přes 3 minuty, chuť i soupeře, kteří mě hned doběhli a dolezl jsem do cíle skoro poslední 9a to je co říct, protože nás bylo skoro 100).
Ota běžel 12-ky a o 2 vteřiny vyhrál, celý závod držel 10-15 vteřinový náskok, na předsběrce ztratil 10" a v cíli přeběhl a nemohl najít razicí stojan (!) a prošustroval další 4 vteřiny takže to bylo nakonec hodně těsné. Ale hlavně že to vyšlo, bylo to dnes o medaile, a ještě k tomu jsou teď středočeské moc pěkné. Zlatou vyhráli i Šafkovi (S+S), Pája, Šárka, Jirka a Vojta.





Výsledky jsou tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat