pondělí 19. září 2011

Mistrovská klasika

17-18.9. jsme beželi v Bečově Mistrovství na klasické trati. Kamenice byla v plné sestavě a hned do sobotní kvalifikace jsme vlítli naplno. Rychlý závod v hezkém lese a trochu jednoduché tratě daly finálovou stopku Lukášovi, Honzovi a Páje (kotník), ostatní (Kája, Kykina, Andy, Vojta, Tomáš, Ondra, Mája, Monika, a Kožak (v H21!) postoupili do finále. Ondra si tak vyběhnul Áčko a může přemýšlet, jak se k tomu přes zimu postaví...Ota s Jirkou běželi T5, která byla natažena na 5.7km tedy na úroveň tratě D18. Trať byla docela hustá, nic dětského, ale oba si s ní poradili velmi dobře a skončili 3. (Ota) a 5. (Jirka) mezi 36 staršími závodníky. Já jsem snad naposledy běžel na měřítku 1:15.000 (příští rok H45 :o)), ale bylo sluníčko, dobře vidět, běželo se mi lehce, až jsem se ke konci musel brzdit, abych pošetřil síly na neděli. Potěšilo to mít zčistajasna docela sílu na běh a přemýšlet jenom na mapu. Jak jsem k této "mikroformě" přišel, ale netuším...

V neděli začalo pršet a to byl vždy znak dobrého výkonu. V současné době to ale znamenalo také tmu a "brýle z očí na čelo", takže občas nejednoznačné rozpoznání detailů. Tratě finále byly mnohem zajímavější než v sobotu, a byl z toho moc hezký závod ve velmi o-přívětivém (alá Rabštejn) lese. Kamenice vytěžila z vrcholného závodu 2 medaile - Kája stříbrnou a Mája BRONZOVOU! Zatímco u Káji jsme doufali i ve zlato (ale jsme moc rádi i za stříbro), u Máji je to BOMBA. Výborně běželi i Vojta (6.), Andy (8.) a Monika (13.). Ve veteránech se k těmto výborným umístěním přidala Šárka, která vyhrála mezi mladými 35-kami!

Ota s Jirkou si zase dali T5, a jestli to v sobotu měli "hustý", tak v neděli to byl skoro trať-masakr. Ale kluci ukázali, že na to mají, oběhli to úplně perfektně, vyměnili si pořadí ze soboty a rozdílem 1-minuty mezi sebou skončili 2. (Jirka) a 4. (Ota). Za to co a jak kluci o víkendu oběhli smekám. Já jsem běžel naplno i když ne už se sobotní lehkostí, téměř bez chyb (minuta v součtu mezi k. 9-11) a skončil jsem 5., 3 minuty za prvním. Max. spokojenost, rychleji nejsem v tuto chvíli schopen běžet.

Moc pěkné závody, povedené mistrovství a úspěchy=medaile pro Kamenici.


Výsledky, Trať T5 neděle:


Trať H40 neděle 1. část:                                                   2. část:


Žádné komentáře:

Okomentovat