pondělí 16. dubna 2012

15.4. PŽ Březina

Týden po velikonocích pořádala Sparta oblastní přebor na klasické trati se shromaždištěm v oblíbeném zámeckém parku v Březině. Zase byla pěkná zima, ale naštěstí pršet začalo až cestou domů. Byl to přebor, takže šlo o medaile. Tratě byly podle kategorií různě obtížné, já jsem se přihlásil do H45, ale když jsem zjistil, že to mají 5,5km a podle doběhnuvšího Kožicha to bylo na úrovni H12, tak jsem se rychle přihlásil do H35 na optimálních 8,8km. Hodně kontrol bylo v čistém lese a bylo to zrádné, kontroly se mohly schovávat za stromem a nebyly vždycky vidět. Mapa v 1:15000 se v místy nedala přečíst, a to ani s brýlemi. Přitom to v těch lomech je moc pěkné, jen kontrol tam letos bylo málo. Děti běželi na desítce a to bylo lepší.

Cesty v lese byly hodně nezřetelné, a to mátlo to hlavně desítky na první kontrolu. Adam to tam nějak nepochopil, a ztratil tam přes 3 minuty. Pak to ale nakopnul, měl 3 nejlepší mezičasy a doběhl 4., 3 minuty za prvním. A protože pořád vyhlašujeme pražskou a středočeskou oblast zvlášť, tak mu to vyšlo ve Stč na stříbrnou! To dělení dětí na pražské a středočeské je ale pěkná šaškárna, zvlášť když středočeské děti běhají za pražské oddíly (celé Říčany) a naopak.

Ota startoval úplně poslední ve 166, přijel i Šimon, který se vrátil z Anglie a konkurence byla letos asi největší. Ota běžel bez větší chyby, jen váhačky, a stačilo to. Velmi rychle běžel Šimon, 6 nejrychlejších mezičasů z 11 kontrol, to je fofr. Ale 2 minutové chyby tím už nedohnal. To je OB - běž rychle, ale bez chyb. Líbil se mi postup na 9. kontrolu, já bych to asi oběhnul na jistotu po cestě, ale Ota, který všechno chodí "na Silda" rovně to trefil pěkně. Všichni 4 kluci (Ota, Šimon, Tomáš a Tonda) ale byli poskládaní v minutě a půl za sebou a pořadí si tak opět trochu prohodili. Je ve 14-kách letos dobrá konkurence a to je super - to je všechny posouvá dopředu.

Já jsem běžel do divácké kontroly slušně na úrovni Tomáše, který je po půlmaraténu v treniku někde jinde, v závěrečném pytlíku jsem ale ztratil 3x 2 minuty a odporoučel jsem se v pořadí níž. V cíli mě čekal Adam s Hugem a Vaškem a tak mě fandili, že jsem do cíle ještě zrychlil. Odměnili mě 3 vteřiny po doběhu Hugovou palačinkou. Celkově moc přijemné závody, které byly pro některé kategorie moc jednoduché a které se kvůli zbytečně dlouhým startovním intervalům trochu protáhly.

                                    Výsledky Kamenice (žáci a dorost):
1. místa: Kája A., Mája, Peťucha, Ota, Honza
2. místa: Maruška, Valča, Šimon, Lukáš
3.místa: Vojta






Mapa H10:                                                                         Mapa H14:











Mapa H35:











Žádné komentáře:

Okomentovat