neděle 1. dubna 2012

31.3.-1.4. 3xzávody

So Dopoledne
Náročný víkend začal v sobotu pragováckým sprintem na Spořilově. Mně se mezi paneláky nechtělo a tak jela jen Zuzana s klukama. Všichni 3 z toho byli ale nějaký zmatení, Ota se nachytal hned za startem na plot (nakonec skončil 3.), Adam těm sprintovým značkám vůbec nějak nerozuměl a Zuzana dokonce vynechala celý pytlík kontrol. Výsledky.

Kamenické výsledky:                                                      Mapa H14:
1. Valča, Sebík,
2. Maruška, Erika,
3. Kája, Kykyna, Honzík G., Ota


So Večer
Večer jsme s Otou odjeli do Slaného na Přebor oblasti v nočním. Pro Otu to byl první noční v životě, půjčil jsem mu svojí Silva lampu aby viděl a cestou na start ho povzbuzoval, že to nic nebude...Svítil měsíc, 2 stupně, ale nefoukalo, takže nakonec zima ani nebyla. Startovali jsme 3 minuty po sobě a Ota měl o 1km kratší trať, tak jsme si dali závody....Neměl jsem šanci, dostal jsem od Oty 10 minut a ten se tvářil, že to nic nebylo. Zato moje dvouledková čelovka (na čtení v posteli) nebyla to pravé ořechové, na kontrolách navíc nebyly odrazky, takže to byla docela bojovka. Většinu kontrol jsem ale trefil, jen 2x jsem nedosvítil a trochu musel dohledávat...Do H14 se přihlásili 4 kluci, ale přijeli jenom 2 takže vyhrát nebylo moc těžké, mě porazil Libor Novák. Doma jsme byly ve 23.45 a ráno nás čekal ze stejného shromaždiště (ale ve vedlejším lese) ještě denní. Kejkol byl na noční ale super, i tratě byly hezké a byl to celkově velmi povedený nočák.


Mapa H14:                                                                             Mapa H45:

Neděle
V neděli byla tradiční Zlatá šiška, ráno byl v trochu Kamenici sníh, ale cestou vykouklo sluníčko. Přidal se vítr, a bylo trochu zima. Zuzana večer dostala teplotu, a tak jsem dnes jel s klukama pro změnu já. Zdeněk Švec přemapoval mapu Ostrov, kde je zajímavý svah s jámami a údolíčky a pak celkem rovina o ničem. Do svahu jsme šli hned po startu, bylo tam pár hezkých kontrol a pak jsme se proběhli po rovině do cíle. Adamovi se závod povedl a skončil o 20" druhý (zase za Leiblem jako před týdnem) a byl spokojený (poslední 3 roky ve Slaném vždy na bedně - začal tomu říkat "tradice". Ota dvě kontroly trochu zkazil, v půlce závodu vedl už o 4 minuty, ale soupeři zabrali a nakonec skončil 2. za Tondou, který tedy vyhrál oba dva dni. Já jsem Liborovi oplatil porážku z nočního.

Kamenické výsledky:                                                      Mapa H14:
1.Kája B., Petra Š., Lukáš, Martin
2.Adam, Sebík, Ota, Vojta, Kožak
3.Ondra


Mapa H45:










Žádné komentáře:

Okomentovat