pondělí 30. dubna 2012

28.4. Mapařinka na Blockheide

V sobotu 28.4. jsem s klukama přes Rynárec zajel kousek za prameny Lužnice, do rakouského Gmundu. Konalo se tam o víkendu v rezervaci "Blockheide" druhé dvojkolo rakouského poháru. Terén sliboval pošušňáníčko a teploty prorazili 30C, padnul histrický rekord - nejteplejší dubnový den od roku 1800 kdy se měření zapisuje.

Už cestou na shromaždiště jsme se kochali velkými kameny, které byly rozházené všude kolem. A v lese to bylo ještě lepší. Nejenom kameny, ale i jemné vrstevnicové tvary, občas snížená viditelnost. Parádní závod a těžko čekat, že bychom v Česku letos běželi něco hezčího....

Protože to byla krátká trať a o nic nešlo, přihlásil jsem kluky o kategorii výš - Otu do H16E a Adama do H12. Startovali jsme všichni během 7 minut a dali si závody kdo bude dřív v cíli. Tipoval jsem, že budeme na Adama v cíli čekat, ale když jsem dobíhal, tak mě Adam už fotil. 12-ky to měli hodně lehké a navíc Adam při průběhu diváckou kontrolou u cíle nepochopil pytlík, orazil sběrku a dofinišoval do cíle. Chyběli mu tím pádem 4 kontroly a byl disk.

Otova trať H16E byla obtížností už na úrovni dospělích, Ota to ale zvládnul, jen na jedné kontrole ztratil 5 minut a pak trochu zazmatkoval v lehkém pytlíku. Skončil 6., získal cenné 16-kové skalpy (Ptáček) a hlavně zkušenosti. Já jsem běžel v zásadě jako Ota a stejně jako kdysi - celý závod bez chyby a na jedné kontrole chyba na 5 minut. Škoda, na mezičasech jsem byl kousek za Kožakem, dostal bych jen minutu, takhle 6.

Pokud tady budou ještě někdy závody, všechno u nás půjde stranou a jedeme zase!


H12:   
   
  










H14:                                                                                H21:












Výsledky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat