středa 30. května 2012

Norsko - Pinse


Zatímco Zuzana jela s dětmi na Moravu, já jsem po roce zajel na Pinselop - 3 závody které se pořádají každý rok na norské svátky. Pořádá se to vždycky paralelně v Kongsbergu i Hamaru, jsou to takové norské Áčka (cca 1400 lidí) a dorostenci a junioři tam mají nominačky na EYOC a JMS. Letos to bylo v Kongsbergu v prostoru Armádního MS (myslím 2010).

Terén to byl pořádný, těžký podklad, vysoké borůvčí, bažiny...běh sám o sobě byl problém, a ještě k tomu mapovat. S maximální koncentrací a pomalu to jde i tam, v každé etapě se mi to ale stejně na dvou kontrolách vždycky vysmeklo a nastal ten největší problém - jak se rychle najít? Dostat se na kraj kolečka to jde celkem dobře, ale v té dohledávce to je prostě problém. V lese bylo ale tak krásně, že mi to nijak nevadilo a užíval jsem si každou minutu. Kdybychom tady mohli oběhnout 100 treninků, hned by to běhalo lépe....Jak v tom běhají nejlepší norští dorostenci je ale obdivohudné...těžký terén a málo chyb v řádu desítek vteřin, ale i mezi nimi jsou velké rozdíly - nominačky běží 100 kluků a  už desátý dostane od prvního víc než 10 minut. V Norsku je taky bezvadné, že člověk pořád potkává nějaké mistry světa- v neděli třeba Mortena Bergliu (1983), u kterého byla Julie večer na grilování... Tak zase za rok!

Oskar a loňský juniorský mistr světa yngve skogstad ...
toho času oba v sádře...

                                                          Náš Emil na startu:








Mapy a chyby:

Sobota:








Neděle (1:15000):











Pondělí:





Žádné komentáře:

Okomentovat