čtvrtek 18. dubna 2013

Nabitý OB víkend 13-14.4.


Druhý závodní týden byl pěkně nabitý. Hlad po OB je velký a se závody se téměř roztrhl pytel. V sobotu dva sprinty EKP, dopoledne přebor (Vinoř) a odpoledne obyč (Kbely). Vinoř byla celkem zajímavá, tyčkami zarostlý lesík kolem zámku Ctěnice nebyl ještě olistěný, takže dobře průběžný a protože tam byly vrstevnicocé tvary, tak z toho bylo přijemné proběhnutí. Hlavně nás ale konečně ohřálo i sluníčko. Závod byl krajským přeborem a Adam dosáhl na bednu - první medaile ve dvanáctkách! Otu jsme tento víkend nechali ještě doma, sádra sundaná, tak hurá, snad to brzy půjde. Já jsem obešel H21 a protože nikdo jiný ze středočechů mě nepředešel, tak budu muset na televizní mistrovství 8.5. mezi mlaďochy, dávat rozhovory a tak...To abych si nakoupil nové oblečení, v dederonu na TV sprint mezi chlapy, co jsou v rankingu 500 a více míst přede mnou asi nemůžu (povolená účast do 25. místa, já jsem 513... to bude legrace ... :o)



Odpoledne jsme už jen se Zuzanou odběhli ve Kbelích, (Adam šel na zkoušky nanečisto) kde byla přijemná pasáž v parku za startem, ale pak už to bylo hlavně mezi panelákama, spíš jen běh než OB, a navíc jsem tam už z únavy blbnul :o).
 

V neděli pak byla na řadě klasika pragovky na Liščí boudě, mělo to být u nás na Voskovce, ale přesunuli to kvůli lesákům a tak jsme to měli dál než jsme plánovali. Děti měli hodně těžké tratě, Adam si půjčil Otovy hodinky takže jsme to mohli prostudovat. A poradil si dobře, škoda jednoho zamotání se na 4" když se potkal s taky zamotaným Hugem, jinak to šlo moc dobře. Já jsem běžel co to šlo a ono to šlo. Trať byly občas zajímavá ale na delších postupech spíš běžák, kontroly u oplocenek jsou prostě zadarmo. V každém případě po sprintech ale  normální orienťák.

Trať a Adamovy postupy H12:




A jak jsme se honili my s Tomášem Kováříkem je pěkně vidět tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat