neděle 21. dubna 2013

Noční mistrovství

Na sobotu 20.4. jsem po letech přihlásil na mistrovství v nočním, a to na autokrosu v Dolním Bousově. Naše H45 bude mít stejnou trať jako H16, to bude zajímavé, jen škoda, že Ota do toho nešel, mohli jsme zazávodit, přece jenom v noci po zlomenině to ale ještě nebudeme pokoušet.

Start 03, takže hned zkraje, to je dobré, hned za mapami po kotníky do autokrosového bahínka, ale v lese je už hezky a tak začínám sbírat kontroly. Jde to jako po másle, trať je příjemná, orientace podle busoly a vrstevnic, a pěkně to ubíhá. V půlce pár kamenů a na konci nebezpečné kontroly v hustnících. Ale i to se povedlo a tak v podstatě bez problémů jsem doběhl až do cíle.

Stačilo to, a tak jsem čekal ještě přes 2 hodiny na vyhlášení. A souboj s dorostenci? Jeden mi to nandal, ale na ostatní jsem kupodivu ještě stačil :o).

Výsledky.


Žádné komentáře:

Okomentovat