pondělí 22. dubna 2013

PŽ Mukařov

V neděli 21.4. jsme se přesunuli do nedalekého Mukařova na poslední dubnový žákovský žebříček. Já jsem se moc netěšil, nevyspalý po nočním (přijeli jsem v půl 3 ráno) a k tomu vzpomínky na podzimní závod na stejné mapě kde jsem pořád bloudil....ale řekl jsem si, že ty hustníčky pokořím! 

Teplo, přijemné sluníčko a brzký start - co víc si přát? Z Kamenice bylo přihlášeno 65 závodníků a další se dohlašovali na místě. Zapínám hodinky a vyrážím jako první. Dávám pozor a opravdu to jde. Jedna za druhou, pomalu, ale přesně....Na 9. kontrole se ale syndrom lesa přihlásil a kontrola schovaná v malém hustníčku se mi neukáže ani na 3. pokus. 4 minuty a pak už jsem se zase vezl...Takže ani dnes to na Údolí Raků (vlastně Langustě) nevyšlo, tak třeba příště to už pochopím...Líbilo se naopak Zuzaně a dokonce byl její souboj s Erikou zaznamenán na GPS trackingu.

Adam ztratil 2x 2 minuty, tak mu to tentokrát na medaili nevyšlo, tak aspoň pomáhal se středočeským vyhlášením a medaile nosil. Ota se konečně podíval do lesa, ale napoprvé to také moc nešlo. Zajímavé bylo, že největší chyby udělal na úplně stejných kontrolách jako já, Že by nějaká rodinná mozková nemoc?

Výsledky.

Mapa H21L (pro zasmání):


Žádné komentáře:

Okomentovat