neděle 12. května 2013

První B-čka ve Slaném


První dvojzávod 11-12.5. žebříčku B pořádali spřátelení Středočeši  - Slaný s Kladnem společně v Janově u Rakovníka. Je to pěkné jet na závody někam, kde 30 let nebyl závod a kde jsme byli (pokud vůbec?) naposled tak v desítkách :o). V sobotu bylo mokro a blátivo. Hodně blátivo. Občas až po kolena. Hluboké rýhy typické pro tento prostor byly mazlavé, bahno se lepilo na boty a klouzalo to. K tomu občas kopřivy a trnité hustníky. Ani tratě nebyly 100pro,přeběh chmelnice, dlouhé postupy po panelce kolem obory.. Vyvěšování vázlo a když začalo vyhlášování, tak nebylo vůbec jasné kdo vyhrál. Ota běžel s drobnými chybami slušně, vyhlásili ho nejdřív jako vítěze, ale skutečný vítěz (Křivda) teprve doběhl do cíle, vyčítal a šel si rovnou mezi kluky pro opravený diplom. Prostě tochu zmatek. Ale dobrá byla mapa, milí pořadatelé, bohaté občerstvení a všude bylo blízko, takže dojem byl napraven a těšili jsme se, že to v neděli bude ještě lepší.

Adam se těď hodně snaží, a vždycky když udělá nějakou chybu, tak je trochu rozmrzelý. V sobotu měli docela těžkou trať a na jedné kontrole ztratil 5 minut. Ale problémy měli všichni  a tak 5. místo bylo dobré.

Já jsem v sobotu neměl den, 4 minuty na dvojce, pak ještě další kiksy, moc mě to nebavilo a byl jsem rád, že jsem nakonec v cíli..Těším se, až si tady zaběhnem za sucha, bude to určitě lepší!

V neděli to ale bylo o něčem úplně jiném. Vedlejší les, ale krásný prostor - vrstevnice, údolíčka v hustníkách, borovice a borůvčí...prostě senzace. K tomu hezké tratě, a byl z toho pravý middle jak má být. Rozhodně lepší než na souběžných Áčkách. Spravili jsme si dojem ze soboty a odjížděli nakonec spokojení. (Stejně mi ale vrtá hlavou jak se dělala startovka - jak to že Helča startovala oba dni v 01 a Ota oba závody cca ve 20 když kategorie startovalala od 0 až asi do 160? Bylo použito sobotní losování jako základ pro oba dny jen s drobnými změnami?)

Adam s několika chybkami v podstatě zopakoval slušný běh ze soboty, Ota předvedl pěkný kiks už před startem - zapomněl si popisy a vracel se ze startu do cíle. To by nebyl problém, kdyby to nebylo 2,5km!!!! daleko. Ještě že chodí na start tak brzy, jen tak tak to stihnul, ale před svojí 3,5km dlouhou :o) tratí tak naběhal 7,5km. Rozhodně se nedá říct, že by tentokrát nebyl dost rozběhaný. Ale říkal, že ho konečně nepíchalo - že bychom tedy měli metodu? V závodě skončil na děleném 5. místě necelé 2 minuty za prvním (Chvátal), udělal tam 3x 1 min. chybu) a to nestačilo. Ale na rozdíl od loňska kdy první závod disknul je už lepší. Já jsem běžel 21B, ztartil 2xpůl minuty, dostal jen 2min. od Kožaka, líbilo se mi to.

Výsledky sobota a neděle.


 Mapa H45 sobota:                                                      Mapa H21 neděle:
 


                                           







Žádné komentáře:

Okomentovat